hejsanhoppsanigaloppsan

hejsaaan

jag har slutat skriva på min käääära blogg. men det är för att jag inte orkar..-.- menmen nu skriver jag på min kääära blogg, jag vaknade 7 idag=D. för jag skulle ha utvecklingssamtal, men så blidde det inte, så jag missade min kääära sovmorgon. och sen senare idag så äe jag och david L mat tanter, myyysigt, *hosthost*. aja nu sitter jag i skolan och ruttnar snart för att min käääära bästis sara inte kommer, eller att några andra av mina käära bänner kommer. eller jo, nicki är här, men jag vill ha flera av mina kääära kopmpisar her.<3 vad ska jag nu skriva i min kääära blogg? jusste jag är kääääär, men inte i min käääära blogg, och inte i någon av mina kääära vänner, utan i en annnan käääär person. hmmmmm, vem kan denna käääära person vara? ja.., du.., det får du inte veta. ni komm min kääära vän lovisa. så nu ska inte skriva mer i min käääära blogg.


hejdå  käääära blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0