2010

hejsan,
har gäster, men dom sitter och spela rtv-spel, och jag vill inte, så jag datar. jag har inget bättre för mig, men ska typ fråga om vi kan göra nåt annat och säga att jag ine är sur längre (nån av dom hade sönder min dvd spelare...) vet inte vem, men ja.., jag hoppas att jag får en ny.., för om jag inte får en ny gitarr ska jhag köpa det oxå.., hade sönder min igår, spännde dden förhårt, men den var asgamal så jag tror att jag får en ny.
idag har jag åkt lite pulka och spelat kort + spel. aja nu känner jag att jag måste göra nåt, annars rutnar jag snart typ, så ja.., det var i alla fall ett inlägg...

jusste bilder från fyverkerierna kanske kommer sen

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0