jullov idag!=D=D

hejsan,
idag börjar vi kl.10.00, men jag skulle upp och tvätta håret, så jag gick upp ganska tidigt.., men jag fick duscha (stavning?) i kallvatten, jag vet inte riktigt varför, så nu fryser jag asmycket, inte den mysigaste starten på morronen, menmen... ska snart käka frukost tror jag. Idag har vi julklappsbyte i klassen, och vi har fått varsin person som vi ska ge till, jag sak ge till ******, vem kan det vara? undra vem som ska ge till mig..? guud, vad jag har längtat tills denna Fredag, jullov, bara va ledig. jag vet nog redan vad jag ska göra på måndag, eller tisdag, eller nåt sånt.., jag har inte köpt julklappar än, så det måste jag göra då, jag har inte köpt till nån.., dom här ska jag köpa till:
-mamma
-pappa
-syster
-mormor
-morfar
-farmor
-farfar
-christoffer (kusin)
-isabelle (kusin)
-simone (kusin)
-sara
-rebecca
-(fanny, om hon ska köpa till mig, vi har inte kommit överens om vi ska göra det)

jag vet vad jag ska köpa till sara redan, men inte till dom andra...                         


tänker så det knakar...

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0