god morron

hejsan,
jag vakna ganska tidigt idag, eller jag blev väckt, pappa skulle till sjukhuset och kolla sin axel (han har haft ont as länge) så jag och syrran va tvungna att gå ut med hunden.

igår va jag och handla julklappar, fast jag hitta inte till alla, så jag ska ut idag med, hoppas jag hittar allt som jag inte hitta idag då, dom jag har kvar är:
-sara
-rebecca
-syster
-mamma
-pappa
-isabelle (kusin)
-Christoffer (kusin)
-simone (kusin)
-farmor
-farfar
-mormor
-morfar
-josefine (kusin)
jag har inte jättemånga kvar, så jag hittar nog allt idag.

aja nu ska jag data lite, och kolla på tv...

som ni ser så skriver jag inte så mycket, men det är bara för att jag inte har tid.., men jag tror att det kanske ka blibättre uppdatering efter julafton...

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0