dan före dan före doppare dan?

hejsan,
igår blidde det inget julhandlande, vi hann inte, så det blidde det idag. jag har bara en julklapp kvar, till morfar tror jag, jag vet vad jag ska köpa, men ingen har det"/ men jag vet att jag kommer hitta det, eller jag hoppas att jag gör det... nu sitter jag och försöker komma på rim till alla.., men det går inte så bra, jag ska nog kolla på rimstugan, det rekomenderades av sosso - www.magnifiquee.blogg.se. jusste jag har klippt mig idag, men han som skulle föna mitt hår gjorde det typ as noga, det kändes aldrig som om jag skulle komma därifrån.., menmen. jag ändrade inte frisyren, jag klippte bara topparna lite, och klippte upp lite mer.., men jag skulle faktiskt kunna ändra min frisyr tror jag, men jag visste inte till vad, så jag toppade bara... nu ska jag vara lite social och göra det jag ska...

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0